אסתטיקה של הפה

כיום, מטופלים מגיעים למרפאת שיניים לא רק על מנת לטפל בבעיות רפואיות, אלא גם על מנת לטפל בבעיות אסתטיות שמטרידות אותם, פוגעות בביטחון העצמי שלהם ובאיכות חייהם.  שיניים עקומות, שיניים צהובות, כתמים על השיניים, כתמים על החניכיים וקו חניכיים נסוג הן דוגמאות לאתגרים אסתטיים עמם מתמודד בהצלחה צוות המרפאה.  בזכות טיפולי האסתטיקה זוכים המטופלים לאיכות חיים חדשה, נפטרים מתסביכים ובעיות ביטחון עצמי שליוו אותם שנים רבות ונהנים מחיוך חדש שעושה את כל ההבדל!

תהליך השתלות שיניים

במהלך השתלות שיניים, מוחדר לעצם הלסת בורג עשוי מתכת עמידה בשם טיטניום, באורך של כ 8-16 מ”מ המשמש כעוגן ועליו מולבשת שן עשויה חרסינה. שן זו דומה בצבעה ובמרקמה לשיניים המקוריות ומהווה תחליף מלאכותי לשן החסרה. טכניקת השתלים אינה כרוכה בפגיעה בשיניים הבריאות הסמוכות לשתל ושיעורי הצלחתה מתקרבים ל 100% . במרפאת ד”ר שילמן, כל מטופל מקבל, לאחר בדיקה וצילומים, המלצה לשיטת ההשתלה המומלצת לו מלווה בהדמיה ממוחשבת הממחישה את סוג הפתרון המומלץ ותהליך הטיפול המצופה לו.

שתל – אחריות לכל החיים

מרפאת ד”ר שילמן מעניקה אחריות לכל החיים לטיפולי השתלת שיניים! מטופל שביצע שתלים דנטאליים במרפאה ונתקל בכל בעיה הקשורה לשתלים: סדק, נפילת שתל,תיקון וכו’, זכאי לתיקון השתלים ללא עלות לכל החיים! האחריות מותנית בהגעת המטופל למרפאה בכל חצי שנה לצורך בדיקה שגרתית, צילומים וניקוי אבנית מקצועי על ידי שיננית.

השתלת שיניים – מגוון אפשרויות

קיימים פתרונות רבים בתחום השתלת השיניים, המותאמים למצבו הספציפי של המטופל ומשתנים נוספים כגון עלות, משך הטיפול וכו’. על מגוון הפתרונות הניתנים במרפאה נמנים:

שיניים תוך שעה – שיטה חדשנית שבה המטופל יוצא מהקליניקה תוך שעה עם חיוך יפה ומזמין ואיכות חיים חדשה! ההשתלה מתבצעת לאחר בדיקת סי טי חדשנית ושימוש בטכנולוגיה מתקדמת לתכנון מוקדם, המאפשרת העמסה מיידית של שתלים ייחודיים.

תותבת מוברגת – שיטת טיפול המיישמת טכנולוגיה מתקדמת העושה שימוש ב 4 שתלים דיגיטליים בלבד לתמיכה בתותבת עליונה או תחתונה מלאה. הטיפול מתבצע בפגישה אחת ובעלות כספית נמוכה יחסית.

שתלים ממוחשבים – טכנולוגיה חדשנית המבטיחה טיפול קצר, מדויק ומופחת כאבים. השיטה מבוססת על בדיקת CT תלת מימד מקדימה, שלאחריה מתבצע תכנון ממוחשב של תהליך השתלת השיניים. התכנון מקצר את משך ההשתלה, מפחית את רמות הכאב ומשגר את המטופל לביתו עם פה מלא שיניים ותפקוד מלא.

מרפאת ד”ר שילמן מנוסה מאד גם בהשתלות שיניים מורכבות הכוללות ניתוחים מקדימים להוספת עצם או להכנת הסינוס להשתלה ומיישמת שיטות טיפול חדשניות המבטיחות הצלחה בכל פה.