טיפול ללא כאבים

שיקום הפה

פחד מטיפולי שיניים הוא פחד שכיח בקרב מבוגרים וילדים רבים שנמנעים מביקור אצל רופא השיניים בעקבות החרדה המשתקת. על מנת לסייע לכל מי שסובל מחרדה דנטאלית ומתקשה להתמודד עם הרעשים, הריחות והזריקות, הצטיידה מרפאת ד"ר שילמן במיטב הטכנולוגיה על מנת להפוך את הביקור במרפאה לנעים, מזמין, מרגיע והכי חשוב….לא מכאיב. לרשות המטופלים מספר שיטת המבטיחות טיפול ללא כאבים:

הרדמה מלאה – במקרים קשים של חרדה דנטאלית קשה וחוסר יכולת להתמודד עם טיפולי שיניים, או לטיפולי שיניים מורכבים במיוחד, מבוצעים במרפאה טיפולים שיקום הפה מתקדמים בהרדמה מלאה, בפיקוח רופא מרדים ובאישור משרד הבריאות.

הרדמה וונד  –  הדור הבא של זריקות ההרדמה בכל הנוגע לבטיחות והימנעות מכאב! מזרק וונד הוא מכשיר חדשני, ממוחשב, יעיל ובטוח, המווסת ומבקר את כמות החומר המאלחש המוזרם למטופל. בטוח יותר לשימוש ומבטיח טיפול נטול כאבים! מצוין לכל מי שחושש ממחטים וזריקות ומעוניין בזריקת הרדמה ללא כאבים. הוונד, המזכיר עיפרון במראהו, מכיל בתוכו מחט קטנטנה (כלל לא מרגישים את כאב הדקירה!), מיכל עם חומר הרדמה וחיישן לויסות לחץ החדרת חומר ההרדמה לחניכיים. באמצעות מזרק הוונד מוחדרות למטופל בצורה מבוקרת לחלוטין, כמות קטנה ומווסתת של חומר הרדמה, שמונע כאבים ומזרז את השפעת החומר המרדים. מיד  בגמר ההזרקה, ניתן להתחיל לטפל באיזור הרדום ללא צורך להמתין לפעולת הזריקה. השימוש בוונד בטוח גם למטופלים הסובלים מבעיות לב או כלי דם.

טיפולי לייזר – פריצת דרך אמיתית לאנשים הסובלים מחרדה דנטאלית! טיפולי הלייזר המתקדמים מאפשרים טיפול איכותי והשגת תוצאות משופרות ומהירות ללא כאב ואי נוחות, ללא זריקת הרדמה, ללא דימום וללא סכנת זיהום. טכנולוגיית הלייזר משמשת להלבנת שיניים, טיפולים קוסמטיים, כתרים, טיפולי שורש, טיפול בדלקות חניכיים ועוד.

גז צחוק – גז מהול בחמצן, ששאיפתו גורמת להרפיה של השרירים ולתחושת אופוריה קלה. מתאים לשיקום הפה למבוגרים ולילדים.

רסקיו רמדי – טיפות של תמציות פרחי באך המיועדות לאיזון ולהרגעה